Oldalak

2013. augusztus 23., péntek

Iván Diána - Minicsigázd fel magad! ;)

Sziasztok!

A hölgyek nagy örömére, a csipke ékszerek, horgolt táskák és egyedi pólók után most bekukkantást nyerhetünk egy aranyműves műhelyébe!
Szeretnénk Nektek bemutatni Diát, akinek a termékei igen széles skálán mozognak. Nála biztosan megtalálod azt amit keresel, mert ő az aki szinte bármit meg tud valósítani. Ez az odaadás és szeretet mutatkozik meg a termékeiben, és ahogy beszél a munkájáról.



"Már kiskoromban is mindenféle anyagot felhasználtam, varrtam, púrhabból kis dobozkát farigcsáltam, papírt hajtogattam, szóval mindenből ami a kezembe került valamit alkottam. Üveget festettem, decoupageoltam stb....Gimi után bekerültem egy fogtechnikus suliba, ahol lehetőségem volt megismerni a viasz mintázás és öntés technológiáját, amit elsősorban ékszer öntésre használtam föl az iskolában :) Akkor jött az ötlet, hogy miért ne lehetnék ötvös... El is végeztem a 2 éves tanfolyamot és beleszerettem ebbe a szakmába, a fémmel való munkába:) Azóta folyamatosan fejlesztem magam ahogy tudom, sokat tanulok minden egyes ékszerből. Mindegyik más és más...."



"Máshogy vannak benne az ívek, máshogy csillog, más emberhez illik... Első perctől kezdve az átadásig egy nagyon izgalmas folyamat. Nagyon jó érzés egy kis semminek tűnő fémlemezből kialakítani egy ékszert, kíváncsian várni, hogy olyan lesz-e amit elképzeltem, ha nem akkor vajon még szebb lesz-e a vártnál vagy sem. Néha két lépés között csak ülök és nézem a darabkákat és izgulok kicsit, szemlélem, álmodozok róla, utána folytatom... Ha kész van megint örülök. Az ékszer átadása egy külön élmény..látni az arcát annak,akinek adod,az örömöt.... Nem mondanám, hogy számomra bármelyik folyamat kiemelkedőbb lenne, mindegyik részét nagyon szeretem:)"

Érdekes, hogy aki belecseppen az alkotás folyamatába annak olyanná válik mint az élő szervezetnek a levegő. Szinte észrevétlenül beleépül az életébe.



"Az alkotás lételemem, egyszerűen fontos a hétköznapjaimhoz...ha épp nem is tudok műhelyasztalhoz ülni folyamatosan tervezgetek a fejemben, új dolgokat találok ki, ami megvalósul vagy sem. Van olyan tervem, amit 3 éve találtam ki, már mintadarab van, de még nem tökéletes, így más még nem is látta:)... idő kell a jobb tervekhez, nem kell sürgetni:)"



Az állatos motívumok mindig állandó igények maradnak. Kis kedvenceink soha nem mennek ki a divatból:) Dia, bár nem emelte ki, egyértelműen merít inspirációkat az állatvilágból. Érdekes, hogy a zene is hasonlóképpen hat ránk, hiszen mindkettő az érzelmeinkre hat. Az érzelmek nélküli cselekvés szinte élettelen, így az alkotás folyamata is megreked.



"Nagyon szeretek zenét hallgatni, anélkül se tudnék meglenni:) és természetesen kedvenceimtől egy jó koncert a legkikapcsolóbb:) sajnos ritkán járnak nálunk:( de akkor aztán..:) Amúgy szeretek sétálni, beszélgetni, filmet nézni, társasjátékozni...Ami épp adódik:)"



Dia már a jövő nyárra is gondolt ajánlásával, viszont hogy ne maradjatok idén se program nélkül, még elcsíphetitek a Szegedi Halászlé Fesztivált!

"Kapolcson a Művészetek Völgyét ajánlanám..Pár éve voltam utoljára sajnos azóta nem sikerült elmennem rá, így nem tudom mostanság milyen. De régebben nagyon-nagyon hangulatos kis fesztivál volt.
Ami aktuálisabb, pontosabban idén voltam is, jövőre lesz legközelebb, a Főzdefeszt, Kézműves Sörfesztivál a belvárosban. Nagyon finom féle sörök találhatók ott:) Érdemes ellátogatni...Sajnos még idén meglátogatható programról nem tudok írni:(
Ja dehogynem:) ott is régen voltam, de biztos jó idén is, a Szegedi Halászlé Fesztivál, szeptember 6-8-ig lesz idén!"

Dia elérhetőségei:
facebook oldal: www.facebook.com/minicsiga
E-mail: minicsiga@gmail.com
blog: www.minicsigaekszerei.blogspot.com

Mi el is toljuk a biciklit mára...erről jut eszünkbe!
A bringások figyeljék a blogot, mert a következő bejegyzés szorosan fog kapcsolódni ehhez a tevékenységhez...és bizony imádni fogjátok! :)

Timi & Nóri






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése