Oldalak

2013. augusztus 28., szerda

Lévay Nikoletta - Creactivity

Sziasztok!

Mi más is jöhetne, így szeptember közeledtével, mint az a bizonyos őszi papírőrület?:) Tudjátok, amikor nyár végén elkap az a hangulat, hogy legszívesebben a papírboltok minden egyes füzetét végiglapozd, ceruzákat válogass, hozzá passzoló tolltartót keress...és természetesen azt az igazán jellegzetes "írószer illatot" belélegezd! :)

Mai alkotónk Lévay Niki, aki szinte minden napját a papírok bűvöletében tölti. A kezei között pedig életre kelnek a különböző színű és tapintású kartonlapok.




"Szerintem minden a "szagos" radírnál és a szép füzeteknél kezdődött. Aztán később jött a papírimádat, amely azóta is tart. Először a decoupage papírokra nem tudtam nemet mondani, aztán találkoztam a scrapbook papírokkal és akkor végleg elvesztem. Annyira, hogy ez lett a munkám és a hobbim is. Megismerkedtem a scrapbook technikával. Külföldön élő barátnőnek (könyvek, újságok) és az internetnek köszönhetően egyre mélyebben ástam bele magam a témába és ismertem meg, hogy milyen sokrétűen alkalmazható. A munkámnak köszönhetően sok foglalkozást tartottam és az ottani résztvevők biztattak, hogy kezdjek el saját dolgokat készíteni. Emellett az is ebbe az irányba sodort, hogy feljebb jutva a ranglétrán, sajnos egyre kevesebb volt a kreativitás a munkámban, ami korábban megvolt."



"Most, hogy a munkát kislányom érkezése miatt átmenetileg szüneteltetem, így marad időm a „vállalkozás” beindítására. Creactivity néven készítek esküvői és party dekorációt, meghívókat, képeslapokat, díszdobozokat, ajándékkísérőket, albumokat. Általában megrendelésre dolgozom, de a saját ötleteimet is megvalósítom. Előfordul, hogy más alapanyagokat is használok, mint például a textil, de ezek egyenlőre csak kisebb kirándulások. Jelenleg a Meskán és a Facebookon vagyok elérhető, de dolgozom egy saját honlap beindításán és egy alkotótársammal közös blogot is indítunk hamarosan."



Kevesen űzik még ezt a technikát ilyen anyag- és eszközismerettel. Nórinak volt szerencséje együtt dolgozni Nikivel, így bizony tanúsíthatjuk, hogy az a precizitás, és alázat amivel hozzáfog Niki egy - egy darab megvalósításához ritkaság és irigylésre méltó! Nikit ha valami megihlet, szinte sugárzik az ötletektől. Jó volt napi szinten látni rajta ezt az elhivatottságot.

"Biztos nem illik ilyet bevallani, de engem általában mások munkáinak nézegetése inspirál. Ez persze nem azt jelenti, hogy másolom mások alkotásait, de mivel Magyarországon ez a technika még gyerekcipőben jár (leszámítva néhány hozzáértőt), ezért szinte kötelező a külföldi oldalak böngészése, és ezáltal az újdonságok megismerése. Természetesen a megrendelőktől is kapok ötleteket, amelyeket megvalósítva mindig új dolgok születnek. "


"Másik szenvedélyem szintén a papírokhoz kapcsolódik, imádok olvasni. Ezen kívül nagyon szeretem a rockzenét, szívesen járok koncertekre, mert ez a stílus élőben a legjobb. "

És amíg még hivatalosan is nyár van, és az eső is csak módjával öntöz meg minket, használjátok ki a programoktól zsúfolt Budapestet. Ne feledjétek hamarosan Magyar Dal Napja,ami reméljük idén is Dallamos Villamossal színesedik!:)

"Egy általam nagyon kedvelt zeneszerző és előadó, Presser Gábor által megálmodott programot, a Magyar Dal Napját ajánlanám, amely idén szeptember 8-án, három városban (Békéscsaba, Gyula, Budapest) rengeteg helyszínen kerül megrendezésre.
Presser Gábor a Magyar Dal Napjáról: Azt gondoltam, hogy a mindent elárasztó importzene árnyékából legalább évente egy napra egy kis fényt koldulhatunk a saját értékeink megvilágításához. Hogy áldozzunk egy kis figyelmet a hagyományainknak - mert sokféle van - és a sok megszületett, de a közönség előtt szinte ismeretlen, hiába megírt új műnek, és az ezeket megalkotó új tehetségeknek. Egynapos ünnepre gondoltam, amely nekünk és rólunk szól, mi szervezzük, ahogy mondják, "alulról"." 

Niki elérhetőségei:

Nagyon szép estét kívánunk Nektek, legyetek jók és kreatívak! ;)
Holnap ismét jelentkezünk...és ne feledjétek, hétvégén meglepetéssel várunk Benneteket!

Nóri & Timi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése