Oldalak

2013. augusztus 22., csütörtök

PIX - egyedi tervezésű szitanyomott ruhák

Üdvözlünk Mindenkit!

Ma egy alkotó párost mutatunk be Nektek, akik páratlan ötleteikkel csak úgy berobbantak a divat világába.
Lilla és Betti a PIX márkanevet álmodták meg, utalva az egyedi mintáikra, melyek megtestesítenek egy egész pixel-állatkertet:)


A duo, bemutatkozása:
“Lilla: Én amióta az eszemet tudom varrtam, egészen kicsi korom óta tudtam, hogy öltözéktervezéssel szeretnék foglalkozni. Iparművészeti szakközépiskolába jártam modellrajzoló és textiltervező szakra, ezt követően elvégeztem az OKJ-s szakképesítést is, majd Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola művészeti tanszékén az öltözéktervező szakot.

Betti: A PIX nevű formációból én felelek a mintatervezésért és a szitanyomásért. Ez év tavaszán, diploma előtt elkezdtünk játszani a gondolattal, hogy kellene készíteni sok jó dolgot közösen. Így indult a PIX. Mindketten ugyanabba az iskolába jártunk, csak én festő-nyomó textilre a földszintre, Lilla öltözékre, a második emeletre. Itt sajátítottam el a tervezést és a szitanyomást is.”

Mi úgy látjuk, mindketten elhivatottak a szakmájukban, ami létfontosságú ahhoz, hogy a vásárló elképzelését textilre tudják varázsolni.
“L: Állandóan ezt csinálnám, nagyon ritka az, amikor nehezen veszem rá magam. Szerencsés az akinek a hobbija egyben a hivatása is. A legjobban talán egyes témák, vagy olykor a kirakatok inspirálnak, akkor hazáig az jár a fejemben, hogy azt a ruhát én hogy készíteném el másképp.”
A mai felpörgött világban elfelejtjük, hogy mennyire fontos az elcsendesedés. Értékes alkotói energiákat kaphatunk tőle.
“B: Hogyha nyugodt vagyok és tudom azt, hogy nincs más dolgom, csak tervezni. Egy-egy zene, hangulat vagy kép tud a leginkább inspirálni.”



Az alkotás amennyire pihentető és feltöltő tud lenni, olyannyira tud megterhelővé válni, amikor az ember munka szinten űzi. Ezért fontos, hogy találjunk egy olyan elfoglaltságot, amivel a kreatív énünket szabadságra küldhetjük:) Íme néhány példa erre:
“L: Szeretek görkorcsolyázni a húgommal:)
B: Mivel van egy másik munkám is, így sok szabadidőm nem marad, de ez a másik munka is ki tud kapcsolni, ilyenkor csak azzal foglalkozom. Olvasni szoktam még és szeretek finomakat enni, néha egy-két sorozatot is megnézek.”

És végül a mai kulturális ajánlásunk a lányoktól:
“L: Imádok színházba járni, nyáron többnyire szabadtéri előadások vannak, azoknak egészen sajátos hangulata van, de a hagyományos színházat is ajánlanám, mivel teljesen más az atmoszférája egy élő előadásnak, és bár mindenki arra hivatkozik, hogy drága tanusíthatom , hogy 500 Ft-ért is ki lehet fogni egy jegyet:)
B: Nem nevezném kulturális programnak, de a mostani nyaram kedvence a Margitszigetes-kutyasétáltatós délutánok és ha jól tudom a zenélő kutat is most újították fel!”
Ha már a Margitszigeti zenélő kútnál jársz, látogass el a Szabadtéri Színpadra!
Már rögtön a főoldalon található a programajánló, így könnyen rátaláltunk a Kaktusz virága című zenés komédiára. Siessetek a jegyfoglalással, úgy láttuk alig maradt pár hely!
http://www.szabadter.hu/

Lányok elérhetőségei: 
http://www.facebook.com/pixclothing?fref=ts
pix.staff@gmail.com

 szórakozást és további szép napot kívánunk!

Nóri & Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése