Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

Érces Tamás - Bringadivat

Sziasztok!

Kíváncsiak voltatok-e már mi következik? Igen, utaltunk az előző bejegyzésben a most következőre, ami szerintünk zseniális! 
Gondolkodtatok-e már azon, hogy milyen fejtörést tud okozni a bringások körében a nagyobb tárgyak cipelése tekerés közben? No, aki még nem hallott róla, itt volna a megoldás!

Szeretnénk Nektek bemutatni Tomit, aki kreatív bicajos termékeket, illetve öltözékeket talál ki és készít el Bringadivat fantázianév alatt:

"Érces Tamás vagyok, a Bringadivat tervezője, alkotója, megálmodója. A Bringadivat elsősorban bringásoknak készít (szinte) nélkülözhetetlen kiegészítőket már lassan 3 éve. Ezek mindegyikét én magam varrom a varrógépeken, hamarosan a pólók grafikái is a saját kezem munkáját dicsérik majd."


"A tervezéshez és a varráshoz kanyargós út vezetett: szakközépiskolában elektroműszerésznek tanultam. Megtanultunk fúrni-faragni, meg sok érdekes dolgot az elektrotechnika világából, amit pl. pont most a budapesti műhelyem építésénél is nagyon jól hasznosítottam (augusztus 2-án volt a nyitóbuli.)
Később, mikor már nagyon elméleti síkon folyt az elektro-oktatás, eldöntöttem, hogy ez engem annyira nem érdekel. Jobban szerettem rajzolni, és új dolgokat kitalálni, majd a középiskola után egy éles kanyarral az akkori BMF terméktervező szakán találtam magamat. Itt a két év alapképzés után, másfél év szabás-varrás következett, és a diplomamunkámat (3 db teljes öltözet) már saját magam terveztem és varrtam meg, úgy hogy elötte nem nagyon volt kapcsolatom a varrógéppel. Nem volt egyszerű az elején, de már jóban vagyunk. :) Fél évvel azután, hogy lediplomáztam, fogtam hozzá a Bringadivathoz."


A mi kedvencük a Sherpa névre hallgató csoda, mely lehetőséget teremt, hogy nagyobb, illetve lehetetlen formájú tárgyakat kényelmesen tudjunk szállítani, miközben tekerünk. Egyszerűen zseniális!


 "Szerencsére azok közé a szerencsés alkotók közé tartozok, akiknek nem nagyon kell noszogatni magát, hogy nekiálljon „dolgozni”. Egyrészt mert ez nem csak egy munka: szeretem ezt csinálni, ha 2-3 napig nem csinálok semmit, már szinte hiányzik is, hogy nem haladok. Természetesen a biciklizés rendkívül fontos, nem is lehetne megkerülni ezt a témát. Már az egyetem alatt is rengeteget bringáztam, igyekeztem minden nap azzal bejárni (Törökbálint-Óbuda), ez idő alatt természetesen rengeteg dolgot tapasztaltam, és adott ihletet a következő ötlethez."


  


"A bringázás kikapcsol, de ösztönöz is, rendkívüli szabadságot ad az egyénnek, amit csak az tapasztal meg, aki rendszeresen kerekezik. A táj suhanása, a mindennap szemed elé táruló változások a természetben, frissen felfedezett apró utcák, az extra tekerések az „ismeretlenbe”, mindig ösztönzőleg hatnak. Persze rengeteg inspiráció jön a barátaimtól, a vásárokon megismert újabb és újabb alkotóktól, és lelkes vásárlóktól, és a boltosoktól, akiknél kaphatóak a cuccaim. Ha nem járnék rendszeresen vásározni és bringázni, harmadannyi ötlet lapulna még mindig az ötletes-fiókomban, mint most. "




És vajon mi más is lehetne egy vérbeli bringás legkedvesebb időtöltése? :)

"Természetesen a bringa, a bicikli, és a kerékpár. Nagyon szeretek suhanni, és csak nézni a tájat, arra menni, amerre még nem voltam, vagy már régen. Nagyon szeretek emellett fényképezni is, állítólag jól is csinálom, de ezzel kapcsolatban még szerintem lenne bőven hova fejlődnöm. A Bringadivatnak mindent én magam fényképezek, és azokon a vásárokon, ahol jól érzem magam, és látok legalább egy-két szépséges dolgot, mind-mind megörökítem és igyekszem a közönség elé tárni.
Persze egy jó koncertre, illetve egy remek beszélgetős-fröccsözős nyári estre nem mondok nemet."

Tomi ajánlása sajnos a mi lassúságunk miatt már lejárt, de mindenképpen lessetek ki jövőre a Mesterségek Ünnepére. Viszont ha már Budai Vár, szeptemberben ne hagyjátok ki a 22. Budavári Borfesztivált!

 "Lassan vége a nyárnak, érdemes kihasználni a tavaink nyújtotta nyugalmat, és kikapcsolódást. Ha valaki mégis maradna fővárosunkban, érdemes körülnézni a Mesterségek Ünnepén, a Budai Várban. A Várban rendezett vásárok mindig nagyon-nagyon igényesek, mind szervezés, mind kiállítók szintjén. Úgyhogy a Várat nem csak most ajánlom. :)" 

Reméljük egyre több bringást sikerül Tomihoz csábítani. Mi nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtunk Hozzá elmenni. A műhely frissen készült el, menjetek, nagy szeretettel vár mindenkit!




Tomi elérhetőségei:

Facebook oldal: https://www.facebook.com/bringadivat
Weboldal: http://www.bringadivat.hu
e-mail: bringadivat@gmail.com


További szép estét kívánunk Nektek... és legyetek éberek, mert mostantól egy hétig minden nap posztolunk! :)

Nóri & Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése